کتوسعه مزایده برگزار می کند

گزارش افشای اطلاعات بااهمیت - (برگزاری مزایده - گروه ب) منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۰۹/۳۰ شرکت کتوسعه منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر در نظر دارد استخراج و فروش مواد معدنی تعدادی از کارگاه های معدنی خود را در استان کردستان شهرستان قروه و استان لرستان شهرستان خرم آباد که ماده معدنی آنها مرمر، مرمریت، کریستال است را از طریق مزایده واگذارکند.

بر اساس بررسی افشای اطلاعات بااهمیت - (برگزاری مزایده - گروه ب) منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۰۹/۳۰ شرکت شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر با نماد کتوسعه در بورس فعالیت دارد؛

این شرکت در نظر دارد استخراج و فروش مواد معدنی تعدادی از کارگاه های معدنی خود را در استان کردستان شهرستان قروه ( معدن ویهج 1، معدن ویهج 2، معدن قصلان، معدن کریستال) و استان لرستان شهرستان خرم آباد(کارگاه غربی 1 ) که ماده معدنی آنها مرمر، مرمریت، کریستال است را از طریق مزایده با شرایط ذیل واگذار نماید. شرایط متقاضیان: توانایی مالی و فنی انجام کار طبق ضوابط توانایی تودیع سپرده شرکت در مزایده و حسن انجام کار سابقه اجرایی در زمینه استخراج و فروش در معادن سنگ های تزیینی و نما سایر شرایط ذکر شده در اسناد مذاکره مزایده به صورت دو مرحله ای برگزار خواهد شد و در مرحله اول توانایی فنی و مالی ارزیابی و در صورت کسب حد نصاب ارزیابی مطابق نظر شرکت، در مرحله دوم متقاضیان منتخب مجاز به ارائه پیشنهاد رویالیته/سهم از درآمد فروش سنگ تولیدی خواهند بود.

تشخیص داشتن توانایی فنی و مالی متقاضی براساس مستندات و سوابق کاری ارائه شده مطابق آیین نامه موجود، به عهده شرکت خواهد بود. اسناد و پیشنهاد های فاقد امضا، اسناد و مدارک مخدوش و همچنین اسناد و پیشنهادات ارسال شده بعد از مهلت مقرر از درجه اعتبار ساقط بوده و به آن ها ترتیب اثر داده نخواهد شد. آخرین مهلت جهت ارائه پاکت اسناد ارزیابی فنی و مالی پایان وقت اداری چهارشنبه مورخ 1402/11/04 خواهد بود. اسامی متقاصیانی که حد نصاب امتیاز ارزیابی فنی و مالی را کسب و صلاحیت لازم را احراز نموده باشند روز شنبه مورخ 1402/11/14 در وب سایت شرکت و آگهی روزنامه همشهری قابل مشاهده خواهد بود. متقاضیان منتخب در مرحله اول (ارزیابی فنی و مالی) از روز اعلام اسامی می توانند با مراجعه به دفاتر اعلام شده در آگهی نسبت به تهیه اسناد مرحله دوم اقدام کنند و حداکثر تا پایان وقت اداری 1402/11/18 مجاز به ارائه اسناد پیشنهاد رویالیته/ سهم از درآمد فروش سنگ تولیدی خواهند بود. لازم به ذکر است برنده از میان کسانی انتخاب می شود که توانایی مالی و فنی آنها براساس مفاد حاکم احراز و اعلام گردیده است. هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مزایده است.

تاریخ برآورد شده جهت مشخص شدن نتایج 1402/11/14 است.

کتوسعه مزایده برگزار می کند

کد خبر 487347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =